گویا شنبه گودبای پارتیه. موندم تو حکمت همزمانی گودبای پارتی ما و اوشون. شروع دوباره ما و ایران عزیز. ایشالا۴ سال دیگه , هم ما اوضاع بهتری داشته باشیم و هم ایران. ...